Sjajan savjet za one koji vole fresh/dewy izgled kože (and my first post, yay!)

Hello, ljudi!

Preskočila sam neki klasičan prvi post u kojem se blogeri uglavnom predstavljaju i bacila sam se odmah na savjetovanje 😀 Mislim da nema smisla da previše duljim o sebi, upoznat ćemo se kroz objave i komentare – nadam se!

(p.s. još ne znam sve trikove wordpressa, npr. kako da se kategorije vide na stranici, ali uhodat ću se s vremenom, be patient – to govorim i sebi i vama 😀 )

Nedavno sam na jubitou gledala tutorial od Waynea Gossa koji mi je i inače jedan od dražih jutubera, odnosno daje savjete koji u stvarnom životu imaju smisla. Wayne je za nekakav zdravi izgled kože savjetovao da u podlogu stavimo kap ulja za lice. U početku mi je to bilo malo sumnjivo, ulje na lice, a T zona mi je već masna… Ali isprobala sam i wow!

Iako često navečer koristim ulje od marelice, odlučila sam za ovaj trik isprobati Nuxe ulje sa zlatnim česticama što nije bila mala odluka jer ga čuvam kao da je eliksir života.

photo 1Postupak je zaista jednostavan, na gornjoj strani dlana istisnete količinu tekućeg pudera koji inače koristite i stavite doslovno kap ulja, nikako ne više! Ja sam koristila Garnierovu BB kremu (light) i to za mješovitu i masnu kožu koje je inače na mom licu matirajuća.

photo 2Pomiješajte puder i ulje malom špatulom ili prstima ako nemate nešto zgodnije i nanesite na lice također prstima, bar se meni tako pokazalo najbolje.

photo 3
Klik na fotografiju za veći prikaz

Nažalost, na slici iznad se ne vide suptilne sjajne čestice koje na licu izgledaju sjajno! Općenito, ovo je odličan trik za sve koji vole dewy izgled kože. Osim toga, ako imate puder koji je pretežak ili koji dosta matira, ovo je sjajan način updatea, a dobar je način dodavanja hranjivih sastojaka u podlogu. Naravno, PAZITE koje ulje koristite, mora biti za lice!

Jedino negativno kod ovog trika je što bi onima s jako masnom kožom ova podloga mogla brže skliznuti.

Komentirajte i javite mi kakav vam je moj prvi post, naravno kritizirajte slobodno da već u sljedećem znam što moram ispraviti!

Oglasi

10 thoughts on “Sjajan savjet za one koji vole fresh/dewy izgled kože (and my first post, yay!)

  1. Super ideja, ja imam mješovitu kožu i stavljam puder koji je matira, mislim da mi kap ovog ulja(koji inače koristim za tijelo i obožavam) sigurno neće štetiti ni previše zamastiti, volim taj dewy look i zdrav izgled i sjaj kože ono kao “pucam od zdravlja i vitamina” hehe i usput -welcome! 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

