Micelarna koju vam nikako ne bih preporučila

Vjerojatno već svi znaju što su micelarne otopine koje su u zadnje dvije godine doživjele ogroman boom na tržištu. Nakon super popularne Biodermine micelarne okrenula sam se drogerijskim inačicama. Prva je na redu bila Garnierova u prozirnoj boci s rozim čepom koja mi je zaista bila zadovoljavajuća. U nedavnom posjetu Bipi naletjela sam i na zelenu verziju – Pure Active.

photo 3(1)

Bila je na nekoj akciji i za bocu od 400 ml izdvojila sam 29 kn. Iskreno, nisam čak nešto previše gledala ni sastav ni u čemu je razlika ove micelarne od one u rozom pakiranju. To je bila greška.

photo 4

Kao što vidite na slikama iznad, ova micelarna osim što čisti lice i matira, što meni za micelarnu zaista nije bitno. Ulogu matiranja očito obavlja Alcohol Denat – ujedno i jedini sastojak po kojem se ova micelarna razlikuje od svoje roze sestre.

U kozmetici ima dobrih i loših alkohola iako znam da ih neki u svakom slučaju izbjegavaju. Po meni, u kremama čak ne moraju biti loši jer zbog njih neke hranjive tvari lakše prodiru u kožu. Međutim, svrhu ovom sastojku u micelarnoj otopini ne vidim. Iako je micelarna ok u čišćenju lica, ostavlja tanki ljepljivi film na koži pa bez obzira što je savjet na boci da nema potrebe za ispiranjem, teško da ćete to ovdje preskočiti. Plus, pjeni se, vjerovali ili ne! Slučajno sam na blazinicu stavila malo više, išla je iscijediti i skužila mjehuriće. To je isto uznemirujuće ako se uzme u obzir da su micelarne nekakva vodica za skidanje nečistoća….

photo 5

Ja inače imam mještovitu kožu sa suhim obrazima (uglavnom zimi), a ova micelarna mi je baš isušila kožu toliko da mi moja postava krema ne pomaže. Možda bih čak preskočila pisanje o ovom proizvodu da nisam primijetila još jednu “sitnicu“.

U ovoj micelarnoj plivaju nekakve mucice! Prvo sam mislila da mi je boca izgrebana, ali ne, unutra stvarno nešto pliva. I iskreno, nemam pojma što bi to moglo biti – svakako mi javite u komentarima ako znate!

photo 2(1)
Klik na sliku za veći prikaz

Sve u svemu, moj savjet je da Garnierovu Pure Active micelarnu preskočite, čistač lica svakako ne bi trebao isušivati već nježno očistiti kožu. Iako, ako meni ne odgovara, ne znači da neće i vama! A ako baš volite Garnier, radije kupite rozu inačicu koja je izvrsna.

 

Oglasi

12 thoughts on “Micelarna koju vam nikako ne bih preporučila

  1. Moguce da su te mucice puder koji bi trebao matirati jer sam kupila balein tonik za matiranje koji je imao pudera u sebi i slicno je izgledalo, i on je bio totalni promasaj. Garnier ne kupujem ni inace jer nije cruelty free pa…

    Sviđa mi se

  2. Baš sam si jučer razmišljala kupiti ju ili ne i na kraju sam odustala i uzela Mixa-inu. Nisam primijetila da išta pliva unutra, sad sam baš u šoku! Dakle, dobro sam izabrala, uh! 😀

    Sviđa mi se

  3. “unutra stvarno nešto pliva”, vrištim od smijeha 😀 Vidjela sam ovu micelarnu i pitala se u čemu je razlika od roze, sad znam ima alkohol i neidentificirane plivajuće objekte i dobro da ju nisam kupila 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

