Ovom brendu možete dosta toga osporiti, ali inovativnost nikako ne!

Možda su neki već iz naslova shvatili o kojem se brendu radi, to je naravno Essence koji ima odličnih i manje odličnih proizvoda, ali jedno je sigurno – gotovo svakim novitetom izbace nešto blesavo i nepotrebno što je meni itekako potrebno (ako me kužite 😀 ).

essence-love-and-sound-limited-editionOvaj je put riječ o Love & Sound kolekciji koja je kao stvorena za festivale i ljeto. U kolekciji se nalaze lakovi, ruževi, rumenilo, tuš u olovci i bronzing papers (nadam se da će netko brzo nabaciti recenziju ovih papirića), a ono što je mene posebno zaintrigiralo su cuticle tattoos.

photo 1(2)

Prvi put sam tetovaže za kutikulu vidjela na stranici Rad Nails ima neke dvije godine, ali iz lijenosti nisam naručivala i potiho patila za tim tetovažama. Mojoj sreći nije bilo kraja kad sam vidjela da je Esssence izbacio svoje.

Dobit ćete 28 različitih tetovažica koje se zaista jednostavno apliciraju. Škaricama izrežete željeni dizajn, odlijepite foliju i pritisnete ispod nokta, odnosno na kutikulu nekih pet sekundi i et voila! Budući da ih imam tek par sati ne mogu govoriti o nekoj trajnosti, ali logično je da je ovo nešto što maksimalno može trajati dva dana ako se u obzir uzme pranje ruku.

photo 4(1)
Klik na sliku za veći prikaz i inspekciju zanoktica i stvari koje sam zeznula 😀

Super je stvar kod ovih tetovaža što ih bez problema mogu zamisliti i na curama koje uopće ne nose lak za nokte, a Essence kaže da se mogu koristiti i na drugim dijelovima tijela tako da ja srce već vidim na vanjskom dijelu donjih trepavica (gdje inače imam običaj crtati malu zvjezdicu, iako sam odrasla osoba, napominjem 😀 ).

photo(2)

Inače, za ovu manikuru kao podlogu sam koristila a-što-drugo-nego Eveline 8 u 1, preko je išao opet Eveline u bež boji i za kraj Manhattan matirajući lak (obožavam ga!). A kad stavljam tri sloja obavezno nabacim i Essence kapi za brzo sušenje laka bez kojih ne mogu.

photo 2(2)Što vi mislite? Nisam valjda jedina kojoj je ovo divna divna stvarčica?

Oglasi

18 thoughts on “Ovom brendu možete dosta toga osporiti, ali inovativnost nikako ne!

    1. Haha, morala sam se priključiti, pritom i da kažem da sam ja isto pročitala Jesus Anita, onako po španjolski xD. Btw, prvi kontakt mi je ovo sa tetovažama za kutikule, a već neko vrijeme mjerkam i razmišljam o narudžbi onih zlatnih za tijelo.

      Sviđa mi se

      1. Ima ih kupiti u hobby art dućanu Repromaterijali na Vukovarskoj (Vukovarska 226), dobije se baš dosta toga, a najbolje je to što je cijena 10 kn! Budem ih poslikala ovih dana i provjerila ima li ih još (živim blizu) jer sam svoje uzela ima mjesec dana! 😀

        Sviđa mi se

  1. Nisan mislila da mi tribaju dok ih nisan sad kod tebe vidila, dangit. 😀 prekrasne su, nadam se da ću ih uspit nać *_* Vidin gori komentar dobrodošlice, da ti i ja poželim toplu dobrodošlicu 😀 Nadan se da ću još punoooooo puta vidit ove tvoje nokte, prekrasni su mi ❤

    Sviđa mi se

    1. Kapi su stvarno odlične, mislim da mi je ovo četvrta bočica, nisu skupe, negdje između 10 i 15 kn (ne sjećam se točno). Ugl, ja inače nokte lakiram navečer i trudim se staviti bar dva sloja laka jer inače mi ne traje dugo, dok nisam nabavila kapi redovito sam se budila s otiskom posteljine na noktima 😀 Meni stvarno pomaže da se brže osuši!

      Sviđa mi se

Komentiraj

