Možda je ovo baš korak koji vam nedostaje u svakodnevnoj njezi lica

Ako tražite nešto iz kategorije treat-yo-self proizvoda, možda je vrijeme da bacite oko na cvjetne vodice. To svakako nije nešto što je nepohodno u rutini njege lica, ali benefiti ove naizgled obične vode nikako se ne mogu osporiti.

Cvjetne vodice  ili hidrolati zapravo su nusprodukt pri destilaciji u postupku dobivanja eteričnog ulja, a sadrže slične kvalitete kao samo ulje, međutim puno su nježnije i sigurnije za korištenje. Zanimljivo je da imaju i korisne značajke koje se ne mogu naći u samom ulju – određene komponente pri dobivanju ulja iz cvijeta imaju hidrofilna svojstva što bi značilo da se otapaju samo u vodi. Dakle, rezultat je vodica koja zapravo ima esenciju onoga iz biljke dok je rasla. Ružina vodica, o kojoj ja vam danas pričam, poznata je po izuzetnoj hidrataciji i umirivanju kože, ima anti-upalna i anti-alergijska svojstva. Dobra je za sve tipove kože, a izrazito je pogodna za suhu, osjetljivu i  zrelu kožu jer odlično održava ravnotežu vlažnosti i regenerira.

photo 1(3)Sad kad smo malo općenito proćaskali o cvjetnim vodicama, predstavit ću vam jednu kojom sam opsjednuta. Riječ je o proizvodu poznate organske kozmetike, Melvitinoj cvjetnoj vodici damašćanske ruže koja se dobiva destilacijom latica spomenutog cvijeta. Dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju od 200 ml s raspršivačem i to po cijeni od 120 kn. Rok korištenja od otvaranja je šest mjeseci i po meni trebat ćete se potruditi da je tako brzo potrošite. Ne moram napominjati da miriše na ružu, ali miris je izrazito lagan i ugodan, ako volite ružu, jel 😀 Sam proizvođač napominje da “vodica intenzivno hidratizira i obnavlja kožu”.

photo 4(2)
Klik na sliku za sastojke

Načini primjene su zaista brojni, a ja je koristim na više načina. U njezi lica to mi je korak nakon čišćenja, a prije stavljanja kreme ili ulja. Općenito, ako volite kožu njegovati uljima, ova vodica je sjajan dodatak jer se ulje brže upije i općenito je neki lakši osjećaj na koži. Kod korištenja kreme prednost je da ćete zaista trošiti manje količine kreme za lice (i ulje i kremu stavite dok je koža još vlažna od vodice, ne morate čekati da se posuši, a pogodna je i za područje oko očiju). Nasprejam je prije stavljanja maski za lice, a i koristim je u svojim DIY maskama od zelene gline umjesto obične vode. Odlična je i nakon depilacije jer baš umiruje kožu. A kad se baš osjećam fensi šmensi ili kao buržoazija, špricnem je i na jastučnicu 😀

photo 2(3)Moj dojam: iako sam prvi put kupila ovu bočicu kao nešto “ajd idem probati, ali baš će mi pretenciozna vodica od ruže pomoći”, moram priznati da sam se itekako prevarila. Budući da imam mještovitu kožu s masnom T zonom i suhim obrazima teško mi je naći kremu koja bi dobro njegovala oba područja, a ova vodica je taman taj dodatni kick hidratacije koji mi je potreban za obraze. Općenito, imam osjećaj da mi je lice više ujednačeno otkako je koristim, ali napominjem, nije to nešto što ćete vidjeti dan nakon korištenja – dajte ovom proizvodu bar neka tri tjedna. I za kraj, mislim da je ovo proizvod koji bi odgovarao svim tipovima kože i koji bi se mogao bez problem uklopiti u vašu postojeću rutinu njege lica.

Koristite li vi vodice? I općenito, imate prijedlog za neki proizvod ovog tipa da mi treba, ali mi ne treba, ali zapravo mi treba? 😀

 

 

Oglasi

10 thoughts on “Možda je ovo baš korak koji vam nedostaje u svakodnevnoj njezi lica

  1. Treat yo self hahah jel to iz parks&rec referenca? 😀 ma kupujem ju sto posto, sad sam doduse skuzila da imam vodicu od ruze od AlpStoriesa, pa mozda uzmem Melvitinu od narance 🙂 ali super su mi te vodice, bas osvjeze kozu i daju taj kick hidratacije kojeg spominjes 🙂 i super ti je blog, a i post 🙂

    Sviđa mi se

  2. Volim hidrolate 😀 Uz lavandu koja mi je spas ljeti (ugrizi komaraca), sad uživam u AlpStories naranči 🙂 Od Melvite nisam išta probala, ali njihove cvjetne vodice su mi visoko na WL i nadam se da će uskoro biti i prilike za probu 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

