Volite li neutralne palete? Ova bi vas mogla zanimati

Neutralna paleta nešto je što svaka žena mora imati u svojoj make up kolekciji. Šalim se, ne mora, ali željela sam zvučati profesionalno 😀

photo(11)Nedavno sam s web shopa Pink Panda naručila Barry M paletu sjenila i primera Natural Glow 2. Postoji i prva verzija ove palete koja uz različite nijanse sjenila, umjesto primera ima rumenilo (klik). Budući da mi je općenito zgodno uz paletu imati primer, a i u potrazi sam za nekim dobrim, odlučila sam se za drugu verziju.

photo(12)Paleta dolazi u kartonskoj bež ambalaži s urezanim zlatnim slovima i magnetnim mehanizmom za zatvaranje. Neki ne vole kartonske ambalaže, ali meni su općenito jako lijepe i čak se lakše održavaju od plastičnih ili metalnih koje su mi pregrube. Paleta sadrži i ogledalo, ali i dva spužvasta aplikatora koja će vam super poslužiti ako se nađete na pustom otoku samo s njima i sjenilima 😀

photo(13)Za iznos od 83,44 kn (plus poštarina koja je bila 26 kn) dobit ćete šest sjenila i primer koji imaju rok trajanja 18 mjeseci od otvaranja.

photo(14)Kao što vidite, paleta sadrži tri mat i tri shimmer sjenila. Prva je nijansa nekakva žućkasta/bež, druga je hladna siva, treća topla mauve/ciglasta nijansa, četvrta je shimmer zlatna (može poslužiti i kao highlighter), peta mauve s primjesama smeđe i zadnja (najpigmentiranija) duboka je smeđa s primjesama ljubičaste.

photo 1(4)
Prirodno svjetlo, u hladu, bez primera
photo 2(5)
Na suncu, bez primera
photo 1(5)
S primerom iz palete (prirodno svjetlo, hlad)
photo 2(6)
S primerom iz palete (na suncu)

Sjenila su dobro pigmentirana (nisu savršena, ali zaista skroz zadovoljavajuće), svilenkasta su i lako se blendaju. Lagano se truse što bi mogao biti problem jer čestice mogu upasti u kremasti primer, ali uz malo pažnje to se lako izbjegne. Imala sam ih na kapku dobrih 5-6 sati i nisu mi se uvukla u pregib.

Nažalost, primer je promašaj. Ima strukturu balzama tako da nikako nije za masne kapke. Možda bi odgovarao nekome baš sa suhim kapcima. Problem s ovim primerom je i taj što moj primjerak ima neku zrnastu teksturu, možda su na njega utjecale veće temperature. Rezultat je taj da se trusi tj, stvaraju se grudice pri aplikaciji koje nije neki problem ukloniti, ali čini mi se da ne bi tako trebao izgledati.

photo(15)Moj dojam: Sve u svemu, sviđa mi se ova paleta i svakako je iskoristiva. Sve nijanse sjenila dobro se slažu jedna s drugom, a i lako se blendaju. Ovo bi mogla biti sjajna paleta za početnike jer s njom ne možete puno pogriješiti u aplikaciji sjenila. Nije za neki wowza dojam, ali za svakodnevno nošenje je idealna. Najdraža sjenila su mi drugo hladno sivo i treće mauve/ciglasto (koje super funkcionira samostalno ako volite hvata-me-gripa look, ako me kužite 😀 ).

Koja je vaša omiljena nude paleta? Javite mi u komentarima da proširim wishlistu 😀 I pridružite mi se na instagramu (@anitomir) gdje objavljujem slikice koje su mi lijepe 😀

p.s. u pošiljci sam dobila i promo kod za popust od 13% na Pink Pandi pa ako planirate nešto uzimati iskoristite ga. Kod: PROLJECEJESTIGLO (vrijedi do 30.travnja u 23:59 sati).

Oglasi

12 thoughts on “Volite li neutralne palete? Ova bi vas mogla zanimati

    1. Baš gledam swatcheve i da, definitivno je Sleekova kvalitetnija, a cjenovno su tu negdje. Još da ima više mat nijansi… 😀
      p.s. Svakako, Sleekove palete mi izgledaju sjajno i pitanje je vremena kad će neka biti moja 😀

      Sviđa mi se

Komentiraj

