Ovo je najbolja stvar koju ćete vidjeti danas! Upoznajte moju životinjicu

Vrijeme je da se malo bolje upoznamo i da saznate tko je moj najbolji prijatelj.

Pravim imenom Lennon, ali i Kapetan Munja, Inspektor Rex, Buha, Vreća Smeća, Dosadica, Ljubav, Lennonko, Lennonković, Miš, Nered, Flafić, Sunce, Rastezalica…. Sve su to imena kojima nazivam svoju životinju, mog pesonju.

10150665_887987814545542_8901616407451019740_nLennon ima dvije i pol godine, mješanac je tate maltezera i mame mješanke. U život mi je uletio nenadano kada me je majka obavijestila da susjeda dijeli štence. Iskreno, nije me zanimalo koja je vrsta i odmah sam rekla: uzimam! Iako nisam znala je li riječ o čivavi ili dogi 😀 Ali prvi pogled na malog čupavca i odmah me osvojio, to je bila ljubav.

10891965_946154488728874_3412017756306888354_n

Što još morate znati o Lennonu? To je jedan veseli duh, zvrk i veseljko, najviše voli hranu, mene i drugog gazdu i istraživanje na livadi (tim redom). Nekad ga zovem dok ležim na kauču da dođe na maženje i ne mrda, ali čim se približim dečku, stiže i mali Ljubomorko. Voli dijeliti puse i voli svoje ljudske prijatelje (naše prijatelje), obožava ići u avanture i na putovanja….

10450837_829815043696153_7339582080152855545_nMislim da svi vlasnici životinja, uključujući i pse i mačke, znaju da oni imaju svoju neku osobnost, jedinstveni su, članovi obitelji. Recite mi nešto o svom ljubimcu, šaljite slike ili samo opišite! Obožavam to čitati 😀

943376_620128964664763_926177944_n
Nas dvoje 😀

Oglasi

22 thoughts on “Ovo je najbolja stvar koju ćete vidjeti danas! Upoznajte moju životinjicu

  1. Super ste na slici, presladak ti je pas 🙂 imam tri mačke i pasa,svi su drukčijeg karaktera kao i ljudi:)npr mačak miško je najveća maza iako ponekad i strasljiv, Mačak lole je sramežljiv, isto se voli maziti ali teško da će prvi priči, ne voli kad ga diraju po glavi,a crna, maca ženskica je prava lukavica, neće se maziti, kao pusti me dosadan si ali kad vidi da imaš hranu onda je najumiljatije stvorenje Hah, a pas pupa (ženski) ima puno energije mogao bi neprestano šetati, trčati, ponekad malo ljubomorna na mačke,ali je prava dobrica i umiljata, također i svojeglava 🙂

    Sviđa mi se

  2. Imam maltezera imena Barki, koji je prije par mjeseci navršio godinu dana. To mi je prvi pas u životu i nisam nikada bila sretnija, jednostavno čini svaki dan ljepšim. Jako je razmažen, samo bi se mazio, svejed je i jako zločest kada je vani (jer živimo u stanu). Ne bih ga mijenjala za ništa na svijetu! 🙂

    Sviđa mi se

    1. I meni je ovo prvi pas u životu i točno znam o čemu pričaš 😀 Život mi je općenito bolji. Prošla sam i kroz neki težak period, ali nije bilo dana kad mi moj malac nije uspio navući osmijeh na lice 😀 A i moj je razmažen jako 😀

      Sviđa mi se

Komentiraj

