Nude nails with a twist: S jednim korakom više napravite upečatljivu manikuru za svaki dan

Ova današnja manikura poprilično me dobro predstavlja, jednostavna je, ali opet ima detalj koji je upečatljiv i u isto vrijeme nenametljiv (dajte mi Oscar za opisivanje 😀 ).photo 1Koristila sam Eveline miniMax (496) i Maybelline Colorama (150) koje sam vam pokazala u svom New in postu (klik). Za podlogu sam stavila Eveline 8 u 1, sloj bež laka istog brenda i za kraj matirajući nadlak od Manhattana, dok sam crvene crte na vrhu povukla starom četkicom od Essence Tip Paintera.

photo(1)

photo(2)Eveline miniMax divna je nude nijansa s primjesama roze, već sam imala ovaj lak, ali ovaj put su ubacili novost i stavili veću četkicu koja je manje precizna (nisam ljubitelj većih četkica). Potrebna su dva sloja za potpuno prekrivanje, iako ga ja volim nanositi u jednom malo debljem jer pri ponovnoj aplikaciji ostavlja crte. Moguće ih je izbjeći, ali rijetko kad imam volje skidati lak pa ponovno lakirati do savršenstva (Ain’t nobody got time for that 😀 ).

photo(3)Spomenuti nude lak volim kombinirati s matirajućim nadlakom čime se manje vide nepravilnosti u nanosu ako ih ima, a i dobije se mannequin hands look (hvala Gleetree92 na imenu, nisam znala da se to tako zove, ja sam ih zvala creepy nails :D). Ugl, nijansa je savršena nude, potpuno mi odgovara, formula nije najbolja, ali lak je 9,90 kn i može se pristojno nanijeti.

photo(4)Maybelline Colorama u crvenoj nijansi klasičan je crveni lak, malo kričaviji, s dva sloja još nije u potpunosti neproziran, više je jelly-like, tako da ga neću više uzimati. Svakako ću ga iskoristiti jer ja crvene lakove trošim nemilice, to je moja klasika.

photo(5)

photo 2Kakva vam je manikura? Hoćete li isprobati nešto slično? Plus, jeste li vidjeli da postoji rotirajući kist za puder? O.o

11188479_770997726353663_8702535889728770394_n Nisam sigurna što bih mislila, ali voljela bih isprobati 😀

Oglasi

6 thoughts on “Nude nails with a twist: S jednim korakom više napravite upečatljivu manikuru za svaki dan

Komentiraj

