Kupka za lice? O da, i to postoji!

Hrvatski brend prirodne kozmetike Nikel nedavno je izbacio novu liniju proizvoda za tijelo i lice koji se baziraju na blagotvornim svojstvima cvijeta ruže. Uz Ružin maslac za tijelo, kreirali su i Ružinu kupku za lice i tijelo o kojoj ću vam danas pisati.

photo(11)Što je to Ružina kupka? Radi se o blagom gelu za čišćenje lica  koji se također može koristiti za tijelo, ali i kao šampon. Cijena proizvoda je 79,90 kn, traje šest mjeseci od otvaranja, a dolazi u količini od 200 ml. Svoj primjerak sam uzela u DM-u, ali dostupni su i u ljekarnama te Mulleru.

Što Nikel kaže o ovom proizvodu?

Prirodna EKO formula koja nježno obavija kožu očaravajućim mirisom latica ruža. Biljna čisteća baza štiti hidrolipidni sloj kože od isušivanja, pritom ju ostavljajući svježom i baršunasto mekanom. Izvrsno odstranjuje make-up, ne iritira oči i ne zateže kožu.

Kupku za lice sam uzela kao dio jutarnje higijene lica, dakle, nije mi u glavi bilo odstranjivanje makeup-a već blagi prozvod koji će nježno očistiti kožu. I za tu ulogu, ovaj je gel sjajan. Prozirno rozo-bijele je boje, rijetke teksture. Odlično ukloni nečistoće koje se nakupljaju tijekom noći i čak ostavlja onaj lagani škripavi osjećaj na licu. Nimalo ne isušuje i vjerujem da bi odgovarao svim tipovima kože. Miris je prekrasan, ako volite ružu, ovaj će vas oduševiti. Nažalost, ovaj gel ne uklanja šminku. Makeup na očima samo razmrlja, a nije se dokazao ni na ostatku lica jer je na blazinici bilo dosta ostataka pudera nakon čišćenja lica. Naravno da sam ga isprobala kao i šampon i tu sam se ugodno iznenadila, lijepo očisti kosu i nakon sušenja bila je zaista mekana. Međutim, potrebno je više proizvoda jer se slabo pjeni, a miris ruže odmah nestane. Dakle, ne namjeravam ga koristiti u tu svrhu jer bi proizvod potrošila jako brzo, a za tu cijenu to se nikako ne isplati.

photo(12)
Neka vas ne prepadne riječ “antocijani”, radi se o običnom biljnom pigmentu.

Na kraju ću spomenuti ono što me razočaralo kod ovog proizvoda, a to je ambalaža. Bijela bočica s etiketom i klasičnim press capom. Dosadna i neinventivna, a i iskreno, ostavlja jeftin dojam što je šteta jer je proizvod dobar, a cijena mu ipak nije zanemariva. Po meni, vrijedilo bi uložiti koju kunu više u kvalitetniju i estetski privlačniju ambalažu.

Očito je da ja padam i na dobar marketing jer naziv “kupka” ono je što me prvo privuklo kod ovog proizvoda. Padate li i vi na takve trikove beuty industrije? Nisam valjda usamljena po tom pitanju… 😀

Oglasi

6 thoughts on “Kupka za lice? O da, i to postoji!

  1. Osobno sam se razočarala u nekoliko Nikelovih proizvoda jer za tu cijenu ne dobijem ono što bi trebala od kavalitete, tako da mislim da ima puno proizvoda koji su cjenovno prihvatljiviji i puno bolje kvalitete 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

