TESTIRANJE: Može li Catrice baza spasiti loša sjenila upitne kvalitete?

Catrice je izbacio novu verziju baze za sjenilo (Prime and fine) i vjerojatno ste već naletjele na recenzije koje hvale ovaj proizvod.

I odmah moram reći, slažem se s hvalospjevima. Za 27 kuna dobit ćete bazu koja će pojačati intezitet sjenila i produžiti trajanje istoga na kapcima. Naravno, ako posjedujete kvalitetna sjenila, baza će ih odlično apgrejdati. No, što se događa, ako bazu koristimo ispod sjenila slabe pigmentacije i žnj kvalitete?

Svi imamo (ok, ja imam 😀 ) neku zaboravljenu paletu sjenila, redovito prastaru, koju smo dobili / kupili dok još nismo ni znali što znači riječ pigmentacija / trajnost / blendanje. Zašto je ne bacite u smeće (ok, zašto je ne bacim u smeće 😀 ), teško je reći. Da ne ulazimo dalje u moje probleme s bacanjem stvari, reći ću vam o kojoj je paleti riječ.

photo(17)Deborah paleta u obliku cvijeta sadrži 20-ak sjenila, većina ih je nježnijih nijansi, sve su slabo pigmentirane i teške za pravilno nanošenje i zapravo me ne zanimaju. Ali, postoji par sjenila u ovoj paleti koja mi se sviđaju i zanimalo me hoće li ih Catrice Prime and Fine spasiti.

Ovako to izgleda bez baze za sjenila, iz slike se vidi pigmentacija koja je nikakva, a napominjem da sam više puta sa sjenilima prošla po ruci:

photo 1(3)

Iako nisam imala velika očekivanja, rezultat me ugodno iznenadio:

photo 2(3)Baza je pojačala intezitet sjenila, na očima su trajali nekih 5-6 sati, a onda su lagano počela nestajati (međutim, lagano, ništa strašno). Pri blendanju se svakako događao problem s plavom i ljubičastom da su se stvarale “rupe” pa ih je bilo potrebno ponovno aplicirati. Ali kad se uzme u obzir o kakvim se sjenilima radi, itekako zadovoljavajuće!

Zaključak svega jest da se ovdje, po mom mišljenju, radi o trenutno najboljoj bazi drogerijskog ranga koja čak može “spasiti” neko sjenilo loše kvalitete, ali vama zanimljive boje.

I za kraj, iskreno, imate li i vi koju prastaru paletu koju ne želite frcnuti u smeće? 😀

Oglasi

6 thoughts on “TESTIRANJE: Može li Catrice baza spasiti loša sjenila upitne kvalitete?

  1. Jao, imam ovu paletu, ali moja nije žuta nego plava 😀 I upravo zbog nekoliko lijepih nijansi je ovako dugo kod mene. Bez baze ne prolazi, ali hajde, svakako uvijek koristim. Catrice baza je i meni veoma dobra, a nije skupa 🙂

    Sviđa mi se

    1. Nisam znala da postoji plava! Moja ispod ovih sjenila ima dva svijetla pudera u kamenu za highlight, jedan boje kože i dva baš tamna za konturiranje, a sjećam se da kad sam to prvi put vidjela bilo mi je – čemu ovi zapečeni puderi 😀 😀

      Sviđa mi se

Komentiraj

