Najdugotrajniji puder koji sam ikad isprobala – savršen za ljeto i vrućine!

Tekući puder koji ću danas nahvaliti već je jako dugo poznat, a ako ga do sada niste isprobale/i, vrijeme je da se to promijeni!

Za početak, nisam jedna od onih žena koja ima samo jedan tekući puder, uvijek volim imati par opcija ovisno o prekrivanju kakvo želim, finišu, a i općenito vanjskim uvjetima. Međutim, ovaj je zasigurno moj HG proizvod i iako u imenu nosi naziv Sun koristim ga kroz cijelu godinu.

photo(19)Riječ je o Shiseido Sun Protection tekućem puderu sa zaštitnim faktorom 30. Za 30 ml ovog pudera izdvojit ćete oko 240 kuna, a ono što biste trebale sačekati ljetna je akcija parfumerije Douglas koja unazad par godina uz puder daruje i dodatne proizvode. Točnije, prošle godine kada sam kupila svoj primjerak na poklon sam dobila i veliki plavi Shiseido ručnik za plažu, a i tete u parfumeriji bile su darežljive pa su mi ubacile čak tri testera Shiseidovog losiona za lice i tijelo od 15 ml. Godinu prije toga uz puder se dijelilo puno pakiranje Shiseidova ulja za sunčanje predivnog mirisa. Tako da, ako ga planirate uzeti pratite akciju koja će sigurno biti kroz nekih mjesec dana (ako već nije, nisam provjerila).

photo 3

photo 1(4)

photo 2(4)Spomenuti puder dolazi u čvrstoj plavoj ambalaži s narančastim akcentima, pravi ljetni izgled, traje 18 mjeseci od otvaranja. Moj primjerak je od prošlog ljeta, i vidite da je ambalaža i dalje predivna tj. neoštećena. Uz puder se dobije i Shiseido spužvica koja se može koristiti suha ili vlažna, ali ja je ne koristim jer upije previše proizvoda – no, svakako dobro dođe u kolekciji. Potrebno ga je promućkati prije korištenja, a u sebi sadrži metalnu kuglicu koja olakšava taj posao. Lako ga dozirati kroz usko grlo, a tekstura mu je rijetka dok je prekrivanje srednje, ali lako se nadogradi do jakog. Zbog rjeđe teksture potrebno ga je malo brže nanositi, moj je savjet da ga nanosite prstima za malo jače prekrivanje ili kistom ako želite tanji sloj. Na mom mještovitom licu (masna t zona i suhi obrazi koji se ljeti normaliziraju) finiš mu je polumat, T zona mi se zasjaji nakon 3-4 sata, ali čak ne toliko kao s drugim puderima, a i to se lako riješi matiranjem ili blotting papirićima. E i da, nemojte se iznenaditi na malo pakiranje:

photo(20)Najveći problem s ovim puderom je taj što kod nas dolazi u samo dvije nijanse, odnosno SP 40 (svijetla) i SP 60 (tamna) dok se vani može naći u sedam nijansi i s većim faktorom zaštite (SPF 45). Iako na prvu izgleda da bi mogao odgovarati osobama s žućkastim podtonom, ovaj puder se sjajno prilagođava tonu kožu. Ja imam tamniju nijansu koja po nanošenju oksidira i odlično se stopi s mojim tenom, tako da svakako ga isprobajte iako ste možda skeptični zbog samo dvije nijanse.

photo 1(5)

photo 2(5)

photo 3(1)
Iako nikad ne nosim puder na plaži, čisto sam s njime na ruci ušla u more da vidim koliko će ga nestati. Nije se pomaknuo, a izgleda malo tamnije jer je more toliko hladno da mi je sva krv iz ekstremiteta otišla u vitalne organe pa mi ruka blijedo izgleda 😀
photo 4
Ovdje sam drugom rukom makla kapljice vode, odnosno više puta protrljala ruku, puder je i dalje na mjestu!

Naravno, najveća prednost ovog pudera i tu je bez premca, jest trajnost. Znači, ovaj puder se ne miče s lica. Znala sam ga imati i po 12 sati, svi drugi puderi mi u tom periodu nestanu, ali ne i ovaj – uz lagane prepravke s matirajućim puderom izgleda dobro čak i nakon toliko vremena. Bez problema izdrži velike vrućine i znojenje. A i da napomenem, često sam znala dobiti komplimente na račun tena kad bih ga nosila. Nikad mi nije izazvao neke neželjene reakcije ili začepio pore. Iako ima zaštitni faktor 30 ja stavljam kremu sa SPF-om ispod čisto jer za taj faktor bi ga baš trebalo dosta staviti što ne bi dobro izgledalo.

photo(21)Da zaključim, ne mogu dovoljno nahvaliti ovu tekuću podlogu, definitivno najbolja od svih koje sam probala i uvijek će imati mjesto u mojoj kozmetičkoj postavi. Ako planirate uložiti u neki kvalitetni puder, obavezno ga isprobajte!

Koristite li vi samo jedan puder tijekom cijele godine ili kao ja imate više opcija?

p.s. Slike su s mora jer sam se kupala, ja i par pingvina, bilo je lijepo. Pingvini su me čudno gledali.

*Sastojci pudera: Cyclomethicone, Aqua, Trimthysiloxysilicate, Dipropylene glycol, Ethylhexyl methoxycinnamate, Bis-butyldimethicone polyflyceryl-3, PEG/PPG-19/19 dimethicone, Scutellaria baicalensis root extract, Aluminium hydroxide, Aluminium disterarate, Triethoxycaprylsilane, Trisodium EDTA, Butylene Glycol, Glycerin, Polysilicone-2, Tocopherol, Limonene, Linalool, Butylphetyl methylpropional, Benzyl benzoate, Hexyl cinnamal, BHT, Citronellol, Eugenol, Geranoil, Syzgium, Jambos leaf extract, Phenoxyethanol, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Oglasi

12 thoughts on “Najdugotrajniji puder koji sam ikad isprobala – savršen za ljeto i vrućine!

  1. Super recnzija,imam fetiš na pudere i bb kreme….ovaj nisam nikad probala,ne znam zasto sam ga zaobilazila,valjda jer sam ga uvijek zamisljala kao “preteskim” za moju kozu. Pitanje: dali isusuje kozu? Ja imam normalnu kozu,bez t-zone,ali puno mrljica od sunca i vidljivih ljubicastih vena na licu!

    Sviđa mi se

    1. Meni ne isušuje, a imam suhe obraze koji se doduše normaliziraju ljeti kad najviše i koristim ovaj puder. Međutim, često ga i zimi koristim i stvarno mi ne pogoršava situaciju na obrazima, doduše, nije nimalo hidrantan pa kad imam problem sa suhim područjima uglavnom radije biram neku hidrantnu bb kremu. Ako imaš normalnu kožu mislim da bi ti odlično odgovarao! Problem je što nema testera, ali nabavi neku posudicu i zamoli prodavačicu da ti stavi za par korištenja (mene nikad nisu odbili) da točno vidiš kako će se ponašati 😀

      Sviđa mi se

  2. Zvuči jako dobro! Mogla bih ga uzeti u obzir 🙂 Inače imam par pudera, ali moram ti reć da nijedan nije ” to to” što se tiče nijanse. Kao da ne mogu nać odgovarajuću jer imam neki mix žutog i maslinastog tena xD

    Sviđa mi se

    1. Ja imam mix žutog i sivog tena – predivna kombinacija, ujutro baš divno izgledam 😀 I ja teško nalazima baš pravu nijansu, ali ovaj puder baš oksidira na licu i super se prilagodi, ako možeš, bar ga isprobaj!

      Sviđa mi se

Komentiraj

